Selamlar Talya ailesi, sizlere oyun hakkında üzerinde 4 aya yakın düşünüp, uygulayıp, test ettiğim
sistemi anlatmak istedim, çünkü sistemi bilmeden oynanılan oyun ezbere ve keyifsiz
geçebilir. Herkes Isro oynadı ama her Psro, editörün penceresinde tasarlandığı için içerikleri anlatmak
gerekli ki oyuncular sistemi algılayıp, oyunun keyfini çıkarabilsin, yoksa yapılan bazı editleri saçma bulabiliriz.
Evet şimdi konuya geçeyim, sistemde neleri amaçladığımı anlattığımda çok eğlenceli ve keyifli bir oyun oynayacağınızı umuyorum.
Oyunu %85 oranda play2win olarak tasarladım.
Oyunda elde etmeniz gereken 2 ana eşya var.
1. Arena coin
2. Icetrophy
Bu iki ürünü nasıl elde edebilirsiniz, nereden daha fazla elde edebilirsiniz;
Arena coin 52 Lv üstü moblardan düşme ihtimali var ama bu oran tabi ki biraz düşük.
Jangan ve Downhangta toplamda 40 farklı konuma tai sui spawn olmakta,
bunlardan Arena coin düşme ihtimali moblardan düşme ihtimalinden biraz fazla,
ama moblar kadar seri ve çok kesemediğiniz için elde etme süresi moblarla aynı olabilir,
diyeceksiniz ki tai suiye koymasaydın o zaman saçma olmuş, tek elde edilebilir eşya arena coin değil,
Icetrophy, elixir, gold, ve sox itemlerin düşme oranıda mevcut, test aşamasında moon düşürmüştüm.
Neden 40 adet meselesine değineyim, buda sorulan sorulardan birisi ve sebebi şu;
adet olarak 4 tane yapmış olsam sunucuda unq kovalayarak hayatını geçiren arkadaşlar,
ara sıra kovalayanlara unq bırakmayacak, ama 40 adet olduğunda bir çok arkadaşımız tai suilere
erişim sağlayabilir.
Arena coini Icetrophy ile event so-oktan elde edebilirsiniz.
Ek bilgi: 40 konumun 1 tanesinde değil tamamında tai sui aktif, 80k canı var, 1,5-2 saat arasında spawn olur
Arena coini kesin olarak elde edebileceğiniz yer ise eventlerdir,
hem otomatik olan eventler, hemde kendim haftalık olarak editleyip ödüllerini değiştirdiğim, manuel unq eventlerden
elde edebilirsiniz.
Npc'de ise 40m ye arena coin satılmaktadır, pahalı olmasının sebebi, oldu ki birisine acil lazım oldu
satın alacak birisini bulamadı, en azından gold stoğunu azda olsa dengelemek adına sunucu için iyi olur
Icetrophy nereden elde edilir, CTF, Lucky global, Tai sui, 52 lv üstü moblardan ve diğer tüm eventlerden elde edilir.
Icetrophy ödülleri çok değerli ödüllerdir, içlerinden bazılarının öneminden bahsedeceğim,
%50 ATAK ve ABSORB scroll yaptım 90 saniye sürüyor event sook ve unq eventlerden elde edilebilir,
yalnız elde etme oranları çok yüksek değil, ürünü eklememin sebebi yeni bir piyasa oluşturmak
ve bu ürünün abartılı durumunu engellemek için süresini 90 saniyeye düşürdüm ki
oyuncular her önüne gelen noktada bunu kullanamasın, ki zaten elde etme oranı yüksek değil
bu ürünün kullanım alanları tabi ki rekabetin olduğu alanlardır, unqler, job savaşları ve kale savaşı
oyuncular kimde kaç adet %50 sc olduğunu bilemeyeceği için eşyayı kullanmaktanda çekineceklerdir,
açıkçası ürün etkili olduğu kadar dengeli bir şekilde eklenmiştir.
Immortal ve astral sadece unq eventlerden ve Icetrophy ile event so-oktan elde edilir.
7 DG taşları npcye eklememin sebebi ise oyunda oluşabilecek gold dengesizliğini engellemek
çünkü taşlar moblardan düşüyor olsaydı sürekli bir gold birikimi olacak ve goldun değeri olmayacaktı
bu durum hem gold stoğunu engelleyecek ve goldu değersizleştirmeyecek, hemde gold ve silk arasında ki
değeri koruyacaktır.
magic pop unqlerden düşme ihtimali mevcut
magic popun oranları yüksek değildir, örneğin body effect çıkartmak isteyen birisi denemelerime göre 200-400 silk arası çıkarabilir
tabi fazlasıda olabilir ama genel olarak bu oranda çıkacaktır body effect için bu örnek
magic pop yeşil kutulardan elde edilecek ürünler arasında Gold bar mevcuttur 10m ye npc ye satılabilir,
gold bar ile icon satın alabilirsiniz npc den, gold ile satmak istemedim çünkü
eğer ki oyunda gold sorunu yaşanırsa takviye olarak insanlara hem magic popu elde edilebilir yaptım
hemde yeşil kutudan çıkan gold bar ile bu oranı dengelemeye çalıştım, 1k silk harcadığımda toplam 6 adet gold bar elde etmiştim bilginize,
sürekli magic pop ile gold bar çıkarırız demeyin.
ikinci önemli yeşil kutu hediyesi %5 premium, bu ürünü koymamın sebebide bot hesaplarınıza kullanabilin diye
ve ayriyeten gold ile daha uygun fiyatlara satılabileceği için hem sunucuda gold dengesini sağlayacak
hemde oyuncuların bot hesaplarına yarayacak bir eşya olacaktır, ticaret sürkülasyonuda cabası.
Switcher çıkartmak isteyenlerin dikkatine, sadece sun silah için geçerlidir görüntüsü Mısır silahlarına dönüşür.
oyunda yapmış olduğum bazı değişikliklerden biriside kervan sistemi ile alakalı
Jangandan alınan stack sayısı 2 slotta toplam 280 adettir
diğer şehirlerden kervan çekecekler ise toplam 80 adet stack alabilirler
sebebi ise şu;
oyuncu sayısı çok yüksek olsun veya olmasın üç şehirinde stack oranlarının aynı olması
job kovalamayı sevenler için kısa sürede bıkkınlıkla sonuçlanacak çünkü;
harita çok büyük ve karşılaşma ihtimali biraz az,
ve bot ile kervan çekenlerin önünede geçememiş olacaktım,
ve bu durum şöyle bir etki yapacak, bot ile kervan çekecek olan kişiler janganı kullanamayacak çünkü
para kazanmak isteyen thiefler janganda bekleyecek, bunu bilen traderler tek başına kervan çekemeyecek
ve diğer traderler ile birlik olmak için iletişime geçip party ile kervan çekmek zorunda kalacaklar
buda job rekabetini büyük ölçüde artıracaktır.
bot ile kervan çekmek isteyenlerin önüne az kar vererek geçmiş oluyoruz ve job rekabetini artırıp
aralarında ki iletişimi artırmış oluyoruz.
Bu ne saçma birşey diyenler olabilir saygı duyarım ama başta dediğim gibi bu editler benim penceremden
ve sistemi bu şekilde kurdum, anlatmam lazımdı, beğenirsenizde keyifle oynarsınız.
Geleyim janganda var olan Job demona
Tomb yolu üzerinde bulunuyor günde 1 kere spawn olur içinden işe yarar derecede ödüller mevcut
oraya koymamın sebebi ise job demonda dönen vs sonucu 20-25 saniye içinde gelebilecek seviyede ayarladım
ve bu durum çok güzel vs ler veya guild kapışmalarına neden olacaktır, aslında burada ki amaçlardan biriside
gövde gösterisi yapmanızı sağlamak için güzel bir test aracı olacaktır, çünkü günde 1 kere çıkacak
ve o demon bir itibar meselesi haline gelecektir.
Yapmış olduğum sistemin getireceği bir avantajdan daha bahsetmek istiyorum;
Oyun içerisinde unq kovalayan ve slotta item düşürmeye çalışanların arasında ki item elde etme farkını kapatmak içinde faydalı olacaktır, neden?
Slotta item düşürmeye çalışan kişi sun item düşürene kadar tahminen sunucuda GB ve bazı bufflar elde edilmiş olacak, slotta kasan adam ise GB ve bazı buffları elde eden unq kovalayan ve event kovalayan adamla arasında büyük bir fark oluşacak, çünkü itemlerin verdiği değerler alışılmışın dışında ve güç farkı oluşturacak türden, işte bu sebeple event kovalayan kişi ile slot kesen birisinin arasında ki dengeyi birbiri ile arasında ki güç dengesini sağlatan Sox ve güçlü bufflar koruyacak, çünkü aralarında ki fiyat farkları çok uçurum fiyatlar olacağını sanmıyorum ve GB ve diğer bufflar sox itemlerle takas olarak kullanılacak.
Ayriyeten sun seti olsa bile kişinin oyunda aktif olmak zorunda kalacak çünkü bazı eşyalarında çok büyük farklar oluşturması o ürünlerin elde edilmesi şartını getiriyor ve bu durum o ürünü kazanmanın yollarında ilerlemeyi gerektirecek, yani oyunu bitirdim diye bir durum olmayacak.
Aklımda daha bir çok etkinlik ve sistemle alakalı geliştirme fikirleri mevcut, umarım herşey istediğimiz gibi olur ve daha nice sunucularda daha güzel sistemler kurarak sizlere oyun keyfi sunabilirim.
Yıldız sekmesinden Changeloga tıklayarak bazı bilgileride okuyabilirsiniz.
Evet arkadaşlar şimdilik anlatacaklarım bu kadar demek isterdim ama değil, ben burada bitirmek istiyorum
oyun içinde daha çok fazla detay ekledim, bu anlattıklarım ana detaylar ve bilinmesi gerektiğini düşündüğüm editlerdi
oynadıkça karşılaşacağınız detaylar mevcut, bu anlattıklarıma binaen zaten sistemi oturtacaksınız.
Hepinize çok teşekkür ederim, sevgiler, saygılar.
sistemi anlatmak istedim, çünkü sistemi bilmeden oynanılan oyun ezbere ve keyifsiz
geçebilir. Herkes Isro oynadı ama her Psro, editörün penceresinde tasarlandığı için içerikleri anlatmak
gerekli ki oyuncular sistemi algılayıp, oyunun keyfini çıkarabilsin, yoksa yapılan bazı editleri saçma bulabiliriz.
Evet şimdi konuya geçeyim, sistemde neleri amaçladığımı anlattığımda çok eğlenceli ve keyifli bir oyun oynayacağınızı umuyorum.
Oyunu %85 oranda play2win olarak tasarladım.
Oyunda elde etmeniz gereken 2 ana eşya var.
1. Arena coin
2. Icetrophy
Bu iki ürünü nasıl elde edebilirsiniz, nereden daha fazla elde edebilirsiniz;
Arena coin 52 Lv üstü moblardan düşme ihtimali var ama bu oran tabi ki biraz düşük.
Jangan ve Downhangta toplamda 40 farklı konuma tai sui spawn olmakta,
bunlardan Arena coin düşme ihtimali moblardan düşme ihtimalinden biraz fazla,
ama moblar kadar seri ve çok kesemediğiniz için elde etme süresi moblarla aynı olabilir,
diyeceksiniz ki tai suiye koymasaydın o zaman saçma olmuş, tek elde edilebilir eşya arena coin değil,
Icetrophy, elixir, gold, ve sox itemlerin düşme oranıda mevcut, test aşamasında moon düşürmüştüm.
Neden 40 adet meselesine değineyim, buda sorulan sorulardan birisi ve sebebi şu;
adet olarak 4 tane yapmış olsam sunucuda unq kovalayarak hayatını geçiren arkadaşlar,
ara sıra kovalayanlara unq bırakmayacak, ama 40 adet olduğunda bir çok arkadaşımız tai suilere
erişim sağlayabilir.
Arena coini Icetrophy ile event so-oktan elde edebilirsiniz.
Ek bilgi: 40 konumun 1 tanesinde değil tamamında tai sui aktif, 80k canı var, 1,5-2 saat arasında spawn olur
Arena coini kesin olarak elde edebileceğiniz yer ise eventlerdir,
hem otomatik olan eventler, hemde kendim haftalık olarak editleyip ödüllerini değiştirdiğim, manuel unq eventlerden
elde edebilirsiniz.
Npc'de ise 40m ye arena coin satılmaktadır, pahalı olmasının sebebi, oldu ki birisine acil lazım oldu
satın alacak birisini bulamadı, en azından gold stoğunu azda olsa dengelemek adına sunucu için iyi olur
Icetrophy nereden elde edilir, CTF, Lucky global, Tai sui, 52 lv üstü moblardan ve diğer tüm eventlerden elde edilir.
Icetrophy ödülleri çok değerli ödüllerdir, içlerinden bazılarının öneminden bahsedeceğim,
%50 ATAK ve ABSORB scroll yaptım 90 saniye sürüyor event sook ve unq eventlerden elde edilebilir,
yalnız elde etme oranları çok yüksek değil, ürünü eklememin sebebi yeni bir piyasa oluşturmak
ve bu ürünün abartılı durumunu engellemek için süresini 90 saniyeye düşürdüm ki
oyuncular her önüne gelen noktada bunu kullanamasın, ki zaten elde etme oranı yüksek değil
bu ürünün kullanım alanları tabi ki rekabetin olduğu alanlardır, unqler, job savaşları ve kale savaşı
oyuncular kimde kaç adet %50 sc olduğunu bilemeyeceği için eşyayı kullanmaktanda çekineceklerdir,
açıkçası ürün etkili olduğu kadar dengeli bir şekilde eklenmiştir.
Immortal ve astral sadece unq eventlerden ve Icetrophy ile event so-oktan elde edilir.
7 DG taşları npcye eklememin sebebi ise oyunda oluşabilecek gold dengesizliğini engellemek
çünkü taşlar moblardan düşüyor olsaydı sürekli bir gold birikimi olacak ve goldun değeri olmayacaktı
bu durum hem gold stoğunu engelleyecek ve goldu değersizleştirmeyecek, hemde gold ve silk arasında ki
değeri koruyacaktır.
magic pop unqlerden düşme ihtimali mevcut
magic popun oranları yüksek değildir, örneğin body effect çıkartmak isteyen birisi denemelerime göre 200-400 silk arası çıkarabilir
tabi fazlasıda olabilir ama genel olarak bu oranda çıkacaktır body effect için bu örnek
magic pop yeşil kutulardan elde edilecek ürünler arasında Gold bar mevcuttur 10m ye npc ye satılabilir,
gold bar ile icon satın alabilirsiniz npc den, gold ile satmak istemedim çünkü
eğer ki oyunda gold sorunu yaşanırsa takviye olarak insanlara hem magic popu elde edilebilir yaptım
hemde yeşil kutudan çıkan gold bar ile bu oranı dengelemeye çalıştım, 1k silk harcadığımda toplam 6 adet gold bar elde etmiştim bilginize,
sürekli magic pop ile gold bar çıkarırız demeyin.
ikinci önemli yeşil kutu hediyesi %5 premium, bu ürünü koymamın sebebide bot hesaplarınıza kullanabilin diye
ve ayriyeten gold ile daha uygun fiyatlara satılabileceği için hem sunucuda gold dengesini sağlayacak
hemde oyuncuların bot hesaplarına yarayacak bir eşya olacaktır, ticaret sürkülasyonuda cabası.
Switcher çıkartmak isteyenlerin dikkatine, sadece sun silah için geçerlidir görüntüsü Mısır silahlarına dönüşür.
oyunda yapmış olduğum bazı değişikliklerden biriside kervan sistemi ile alakalı
Jangandan alınan stack sayısı 2 slotta toplam 280 adettir
diğer şehirlerden kervan çekecekler ise toplam 80 adet stack alabilirler
sebebi ise şu;
oyuncu sayısı çok yüksek olsun veya olmasın üç şehirinde stack oranlarının aynı olması
job kovalamayı sevenler için kısa sürede bıkkınlıkla sonuçlanacak çünkü;
harita çok büyük ve karşılaşma ihtimali biraz az,
ve bot ile kervan çekenlerin önünede geçememiş olacaktım,
ve bu durum şöyle bir etki yapacak, bot ile kervan çekecek olan kişiler janganı kullanamayacak çünkü
para kazanmak isteyen thiefler janganda bekleyecek, bunu bilen traderler tek başına kervan çekemeyecek
ve diğer traderler ile birlik olmak için iletişime geçip party ile kervan çekmek zorunda kalacaklar
buda job rekabetini büyük ölçüde artıracaktır.
bot ile kervan çekmek isteyenlerin önüne az kar vererek geçmiş oluyoruz ve job rekabetini artırıp
aralarında ki iletişimi artırmış oluyoruz.
Bu ne saçma birşey diyenler olabilir saygı duyarım ama başta dediğim gibi bu editler benim penceremden
ve sistemi bu şekilde kurdum, anlatmam lazımdı, beğenirsenizde keyifle oynarsınız.
Geleyim janganda var olan Job demona
Tomb yolu üzerinde bulunuyor günde 1 kere spawn olur içinden işe yarar derecede ödüller mevcut
oraya koymamın sebebi ise job demonda dönen vs sonucu 20-25 saniye içinde gelebilecek seviyede ayarladım
ve bu durum çok güzel vs ler veya guild kapışmalarına neden olacaktır, aslında burada ki amaçlardan biriside
gövde gösterisi yapmanızı sağlamak için güzel bir test aracı olacaktır, çünkü günde 1 kere çıkacak
ve o demon bir itibar meselesi haline gelecektir.
Yapmış olduğum sistemin getireceği bir avantajdan daha bahsetmek istiyorum;
Oyun içerisinde unq kovalayan ve slotta item düşürmeye çalışanların arasında ki item elde etme farkını kapatmak içinde faydalı olacaktır, neden?
Slotta item düşürmeye çalışan kişi sun item düşürene kadar tahminen sunucuda GB ve bazı bufflar elde edilmiş olacak, slotta kasan adam ise GB ve bazı buffları elde eden unq kovalayan ve event kovalayan adamla arasında büyük bir fark oluşacak, çünkü itemlerin verdiği değerler alışılmışın dışında ve güç farkı oluşturacak türden, işte bu sebeple event kovalayan kişi ile slot kesen birisinin arasında ki dengeyi birbiri ile arasında ki güç dengesini sağlatan Sox ve güçlü bufflar koruyacak, çünkü aralarında ki fiyat farkları çok uçurum fiyatlar olacağını sanmıyorum ve GB ve diğer bufflar sox itemlerle takas olarak kullanılacak.
Ayriyeten sun seti olsa bile kişinin oyunda aktif olmak zorunda kalacak çünkü bazı eşyalarında çok büyük farklar oluşturması o ürünlerin elde edilmesi şartını getiriyor ve bu durum o ürünü kazanmanın yollarında ilerlemeyi gerektirecek, yani oyunu bitirdim diye bir durum olmayacak.
Aklımda daha bir çok etkinlik ve sistemle alakalı geliştirme fikirleri mevcut, umarım herşey istediğimiz gibi olur ve daha nice sunucularda daha güzel sistemler kurarak sizlere oyun keyfi sunabilirim.
Yıldız sekmesinden Changeloga tıklayarak bazı bilgileride okuyabilirsiniz.
Evet arkadaşlar şimdilik anlatacaklarım bu kadar demek isterdim ama değil, ben burada bitirmek istiyorum
oyun içinde daha çok fazla detay ekledim, bu anlattıklarım ana detaylar ve bilinmesi gerektiğini düşündüğüm editlerdi
oynadıkça karşılaşacağınız detaylar mevcut, bu anlattıklarıma binaen zaten sistemi oturtacaksınız.
Hepinize çok teşekkür ederim, sevgiler, saygılar.
Son düzenleme: